Bare en sånn dag som denne

På dager som denne, da alt ikke går som du vil og motivasjonen er på bånd, og det eneste som frister er å dra hjem og krype opp i armkroken til mamma.  Det er da må man ta seg selv i nakkeskinnet og skjerpe seg. Det som hjelper for meg når jeg er litt nede er å rett å slett gjøre ting jeg liker. Noen ganger tar jeg meg en joggetur, andre ganger lager jeg meg en varm kopp te og setter meg i god stolen for å forsvinne inn i bokens verden.  Andre ganger som i dag så får jeg meg selv til å føle meg bra med å gjøre neglene mine, fikse håret og kanskje se en film.

Så i dag etter skolen kom jeg hjem ordnet middag og hadde mitt eget personlige spa. Dette blir jo alltid et lite problem når det bare er et bad og du vil bruke litt ekstra tid. Men jeg fikk fikset øyenbrynene mine, lakket neglene og krøllet håret mitt. Deilig mandag for meg altså 🙂

Til alle dere tær hatere. Det er bilder av tær på bildene under, bare så dere vet det.

collageNegler

 

tær

 

MEG

Snakkes

 

 

Legg igjen en kommentar